~ibu nuha naim hakim~

My photo
this blog is not for you to read....but for me to write... i am me....let me be myself....just the way i am....

Wednesday, June 28, 2017

Devastated

Untuk setiap titis susunya yang aku teguk
Untuk setiap luruh keringatnya membesarkan kami
Untuk setiap sabarnya pada karenah kami

Aku harap Allah permudahkan urusan dia
Aku mohon Allah sembuhkan penyakitnya
Aku minta Allah berikan kesihatan buat dia

Mak...
Air mata ini aku telan masin, likat
Tak mampu terluah dihadapan mak
Aku nak pinjam mak lama lagi...
Lama lagi

Terima kasih icak...terima kasih ayai...
Sebab jagakan mak dan bapak

Terima kasih ajah...terima kasih lolot
Sebab hantar mak kesana kemari

Untuk setiap khidmat kalian yang tak mampu aku lakukan
Dek keterbatasan kudrat, masa dan keutamaan
Allah jua lah yang mampu membalasnya


Tuhan...aku mohon diperkenankan permintaan...
 

...~Just The Way I Am~... Copyright © 2009 Cookiez is Designed by Ipietoon for Free Blogger Template